Har du lyst til å jobbe med de fremste varemerkene innen kjøkkenredskaper innenfor premiumsegmentet? Sundqvist AS representerer bl. a. Riedel, Global, Tamahagane, Yaxell og CocktailClub på den norske markedet!
Grip sjansen og søk på stilling som Key Account Manager i Oslo!
En stilling i 100%, med stort kommersielt fokus og et høyt engasjement som skal vedlikeholde, utvikle og øke selskapets salg til noen av Norges største retailkjeder og butikker.
Rollen er plassert på Sundqvists norske kontor i Oslo og tilhører vårt Nordiske konsern med hovedkontor i Sverige (Gøteborg). På vårt norske kontor har du selskap av 3 kolleger innen regnskap og marked. Stillingen rapporterer til CEO som er plassert i Sverige.
Vi tilbyr:
En engasjerende og stimulerende stilling med stor frihet til å disponere tid, kreativitet og ansvar innenfor rammene av selskapets overordnede visjon og planer for vekst. Du vil ha hovedansvar for egne kundegrupper med stort utviklingspotensialet, samt et flertall andre kunder innenfor forskjellige kundekategorier.
Hos oss får du jobbe med salg av premiumprodukter innen kjøkkensegmentet, der hovedfokuset ligger på å bygge merkevare og styrke relasjoner over tid.
Stillingen har base på vårt kontor/showroom på Skøyen i Oslo, med mulighet for en fleksibel arbeidsplass. Du blir en del av et team med ambisiøse og erfarne kolleger som verdsetter et godt samarbeid for å nå felles mål!
Vi søker deg som:
- Har erfaring med salg innen detalj- og/eller netthandel B2B, og/eller B2C, gjerne innen et premiumsegment.
- Er vant til å jobbe selvstendig og resultatorientert med fokus på langsiktig lønnsomhet.
- Er selvstendig og har høy grad av nøyaktighet og evne til å strukturere og styre arbeidsoppgavene – tidvis i et høyt tempo.
- Er tilpasningsdyktig og analytisk i ditt arbeid, og god til å identifisere nye muligheter.
- Verdsetter og bidrar til et godt samarbeid, både internt og eksternt, og identifiserer deg med selskapets kultur.
- Snakker og skriver flytende norsk og engelsk.
- Har førerkort klasse B.
Er du den rette personen, vil du sannsynligvis synes at følgende oppgaver er de mest spennende i verden:
- Opprettholde og utvikle forretninger, og skape tillitsfulle relasjoner med eksisterende kunder.
- Basert på tidlig satte estimater, ha ansvar for årlig fastsettelse av egen salgsbudsjett samt løpende månedlig oppfølging og analyse av salgsresultater og lønnsomhetsanalyse.
- Planlegge og delta i relevante kundeaktiviteter.
- Beregne og utarbeide priser og kampanjer.
Høres dette ut som din neste utfordring?
Du er hjertelig velkommen til å sende inn en søknad i form av CV og personlig brev.
Hvis du vil vite mer om stillingen, ta kontakt med Jenny Gyllmez, daglig leder.
Stillingen i 100% stilling.
Send din søknad og CV til Jenny Gyllmez, CEO Sundqvist AS.
Det ser ut til at du bruker en gammel nettleser, vær oppdatert til en nyere versjon for å få den beste opplevelsen fra nettstedet vårt. Vi anbefaler Google Chrome-nettleseren
Last ned Google Chrome
Cookies på siden
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (informasjonskapsler) for statistikk, tilpasset innhold og annonser.
Du kan alltid slette lagrede informasjonskapsler gjennom de avanserte innstillingene i nettleseren din.